Gå til innhold

Jeg har kjøpt en million sokker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..iallfall nesten. Å kjøpe sokker er ikke særlig gøy så jeg kjøper en stor haug og som varer et par år, lenge til neste gang jeg må kjøpe sokker med andre ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte akkurat på sokker jeg også. Jeg har hatt 2-3 par slike supertynne ull sokker jeg har vekslet på hele vinteren, har også kjøpt meg 2-3 par bomulls sokker nå i vår som jeg skulle ha som ekstra hvis jeg trødde meg våt på jobb, har i tillegg hatt bra med bomulls sokker fra før, men nå de siste par ukene finner jeg ikke noen par sokker, nå måtte jeg akkurat ta på meg et par med hull på hælen.

Tro om det er vaskemaskina som har spist sokker, eller om det er noen andre her som har stjelt de som sine egne... jeg skal kjøpe meg rosa sokker heretter, de vet jeg i alllefall jeg får ha i fred.

Skrevet

Uansett hvor mange par sokker jeg kjøper, så er det ofte manko på de. Og hvor i all verden tar den ene av paret veien?????

Skrevet

Ja jeg synes jeg kjøper sokker hele tiden hehe, lurer på hvor alle blir av ?

Skrevet

Ja det lurer jeg også på. Syntes slike som skriver så masse krim kunne skrevet om "sokke-monsteret!!" for han er virkelig god!! Ingen har sett ham, men han stjeler noe enormt med sokker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...