Gå til innhold

Dere som er gift, og utro..... (ikke krangle!!!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere av gifteringen når dere møter han/hun dere er utro med?

 

Kom til å tenke på det når jeg møtte en x for kaffe her..

Det var helt uskyldig, mannen min visste om alt sammen - jeg hadde tilogmed spurt han om det var greit!!

 

Samtalen med xen ble selvfølgelig ledet inn på gamle dager, det ble jo ikke slutt fordi vi ikke hadde det bra sammen.. Men midt i denne mimrestunden, og følelsene som snek seg innpå, så så jeg ned på høyre hånda og så gifteringen min.. Det var nok til å hente meg tilbake til virkeligheten og få samtalen på rett spor igjen..

 

Så, tar dere av gifteringen for å ikke bli minnet på det, eller tenker dere ikke over det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål, dette lurer jeg også på!

Skrevet

Rett etter at jeg forlovet meg hadde jeg en liten affære med en x..

Da tok jeg av ringen, ikke fordi jeg ikke kunne se på den, men fordi han ikke visste at jeg hadde ny kjæreste eller var forlovet...

Og jeg hadde ikke mye lyst å bruke de timene med nattlig-fylle-sex til å fortelle og forklare..

 

Jeg visste han var utro mot dama si da..

Skrevet

noen flere "erfaringer"??

Skrevet

vil ha flere svar..

Skrevet

Jeg tok av forlovelsesringen da jeg ble forelska i en annen. Hadde den i et smykke rundt halsen fordi jeg ikke syntes det var riktig å bære den når jeg ikke visste hva jeg ville... Og der hang den til jeg hadde ligget med han jeg var forelska i og så dumpa han jeg var forlova med..Da kom den helt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...