Gå til innhold

Trodde det skulle bli fødsel i natt, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sitter nå her med mage fortsatt! Kvalm og løs i magen, kynnere som kom etter at jeg har lagt meg, kald og varm. (Har ikke hatt noen kynnere på natten dette svangerskapet). Men, ble visst ikke noe av det... Og jeg som øynet et håp om å være vel i havn til søndag og 17.mai!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to:)Lurte mannen i seng i går for å prøve og sette igang.Hatt mageknip inatt og kjente litt tak i magen.Og litt sammentrekkninger i underlivet.Men nå vet jeg ikke.Stilnet helt.Vil ut på 17 mai på trilletur og termin var igår så nå må noe skje:)Lykke til videre.Håper d skjer snart for oss begge:)

Skrevet

jeg trodde jg skulle føde i går natt, våknet midt på natten og klarte ikke å snu meg i sengen pga sterke samentrekninger i magen. Måtte sparke baklengs i mannen min for å få han våken å hente en varme flaske til meg til å døyve smertene. Men det roet seg etter en stund og ingen baby her i gården nei=)=) Men nå har jeg jo ti dager til termin, sist gang så fikk jeg før tiden og babyen er stor og har vert festet et par uker. så jeg hadde et håp=)=)

Skrevet

Var vist natten for falske alarmer i natt ser jeg.. Jeg trodde også det var i gang i natt.. våknet 4.20 med kraftige "rier" og vondt i ryggen. Holdt på helt til kl 7 i dag tidlig da dabbet det av.. Fy f.. kor skuff.. Men men, hadde også termin i går så han må vel komme snart..

Lykke til til dere andre også, håper det ikke blir falsk alarm til natten også, men fødsel for jeg orker ikke gå sånn lenger..

Skrevet

Her er vi mange i samme båt, ser jeg... :) jeg er førstegangs da, så vet ikke helt hvordan ting skal kjennes ut når det starter, men begynte å lure i natt...

Har hatt en del kynnere siden tidlig i svangerskapet, de har gitt seg en del nå de siste ukene, for å ha tatt seg opp de siste dagene. Og i natt var det spesielt ille, steinhard mage lenge (par timer) og ryggsmerter som ikke ville gi seg. Var oppe og gikk flere ganger, klarte ikke å ligge. Men utpå morrakvisten ga deg seg og jeg sov som en baby fram til kl 12. Kjenner ikke noe spesielt nå, heldigvis. Vil ikke at han skal komme enda, har termin 24.mai.

Skal vagge rundt som en ballong på 17. mai :)) Blir ikke bunad i år da... hehe...

Skrevet

Det er mange som blir lurt av Moder Natur skjønner jeg :) Her er min frustrasjon:

Dro på sykehuset på tirsdag pga lite liv i magen. Fikk beskjed etter undersøkelsene at alt var fint med barnet...OG at jeg har 2 cm åpning. Jeg ble selvfølgelig veldig glad, men fikk beskjed om at alt eller ingenting kunne skje det neste døgnet....hadde endel korte rier...

Samme kveld og natt så tok dette seg opp, samt at jeg begynte å blø litt. Dessverre ga takene seg på formiddagen dagen etter. Så nå, 2 dager etter, er det fortsatt uforandret. Kjeeeedeliiiig og leit. Har 2 dager til termin, håper jeg slipper å gå over. Har hatt et flott svangerskap, men nå vil jeg møte jenta i mitt liv :o))

Håper for alle her inne at vi slipper å bi lurt noe mer :)) Lykke til :)

Skrevet

trodde jeg skulle føde inatt jeg og, vi la oss i 1 tiden, og jeg våknet i 2 tida, med forferdelig mageknipa, sprang på do, så jeg var bare dårlig i magen;) , ga seg etter hvert...

men er ikke diare tegn på fødsel da??? noen som vet??

vært litt rar nedentil idag også, men ikke diare...2 dager til termin idag;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...