Mayken Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Snuppa våknet opp meg igjenklistrede øyne på mandag. Ringte legekontoret og legen skulle skrive ut en resept på øyedråper som vi kunne hente. Sambo skulle gjøre det, men rakk det ikke. I mellomtiden vasket vi med vann. Hadde ikke noe puss i øynene annet enn på morgenen. Tirsdag og onsdag var det mye mindre puss og vi regnet med at det var på bedringens vei, dryppet derfor ikke øynene. Men i dag, var begge øynene helt igjen-klistrede igjen og det ene øyet er "hovent" har en skikkelig pose under øyet som er rød. Har begynt å dryppe med dråper i dag da hun damen på legekontoret sa at vi skulle se det ann til i morgen. Er det vanlig å hovne opp og bli rød under øyet ved en vanlig øyekatarr?
Mamma_til_smurfen Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Smurfen har ikke vært så plaget av det, men det har jeg. (I voksen alder) Og jeg kan bli kjempehoven og knallrød...
Mayken Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Ser ikke mye godt ut. Stakkars jenta mi. Hun er ikke rød inne på øyet da, bare utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå