Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hvor mener produsenten av ørsmå livsviktige svarte plastdingser at man skal oppbevare dem egentlig? Finnes det noe godt sted å ha kodekalkisen? En skjør svart tre cm liten plastdings med vindu som er nøkkelen til paradiset men ikke må være for lett å finne for skumletyvene - det er akkurat det jeg trenger i livet mitt.
Antifix Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg er ganske enig. Jeg mistet min for 2,5 uker siden, og har med det mistet livet mitt. Det positive er at jeg har spart veldig masse penger som jeg vanligvis ville brukt på regninger da jeg kom inn i nettbanken min. Ikke spart sier du? Vel. Marsipanlokket på brudekaka er at jeg fikk følgende melding på telefon fra banken: "Postkassesprekken din er for smal, så vi har fått din nye brikke i retur." Hvorfor kan de ikke legge den på postkontoret til meg? Det er ikke jeg som har bestemt at de 3 cm lange, livsnødvendige bankid-brikkene skal være så feite at de ikke kan presses inn i en forbanna postkassesprekk.
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har gitt opp å skulle oppbevare slike småting rundt om kring, og har derfor gått til innkjøp av to stykk flettede kurver - en til meg og en til mannen. Her samler vi usb'er, nettbankdingser, kameraer, kameraladere og annet dritt som vanligvis havner innerst i en kjøkkenskuff, under sofaen eller aller helst oppi en lekekasse. Så satser vi bare på at tjuvene ikke finner den. Man kan jo, i verste paranoiatilfelle, oppbevare selve kurven under hodeputen eller andre steder man måtte finne trygge.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er liksom ikke noen naturlig sted å ha dem - usb må med både hit og dit, men kodekalkisen, som liksom-lurt er utstyrt med liten ring, kan jo ikke henge på nøkkelknippet for da blir den herpa i veska. Jeg tror jeg skal markedsføre ob med innlagt rom for kodebrikke, samt et hendig etui for å ha usb i toern.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Plutselig ble dette så altfor aktuelt igjen. Og selvsagt var sminkehylla på badet det naturlige stedet å finne usb'n. Stilig.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Har den bare aldri med. Og hvis jeg skal, så er den selvsagt i bH-en, sammen med alt annet. Det er der det skal oppbevares!
Turid Laila Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Tips som er genialt er det stuebordet fra IKEA som jeg har. Siden dere alle er synske så vet dere jo hvilket det er. Det er jo det med seks "hyller" under. Der får man plassert all dritten som vanligvis bare flyter rundt. Har sånne flettekurver i de nederste hyllene og der har jeg alt rasket. I de tre øverste har jeg blader og sånt. Mest reklame, for om jeg legger reklamen under der så slipper jeg å gå ut på kjøkkenet med den etter jeg har lest den.
Lea Laus Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Nøkkelskapet! Har fast plass. Funker om man har selvdisiplin til å legge den der etter hver gang man bruker den. Det har ikke jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå