Pappas fultreffer :) Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 De siste dagene har sparkene blitt mindre kraftfulle, og de kommer sjeldnere enn før. Noen ganger, sånn som nå og som igår kveld, kommer de så det ikke er noen tvil om hva som skjer der nede Og når jeg provoserer frem spark med saft eller brus eller noe, så kommer de. Men burde jeg tenke så mye på det? Jeg kjenner liv hver dag, det er bare mindre kraft i hvert spark. Burde jeg ringe noen? Jeg kan jo nevne at morkaken ligger foran da, det kan vel og ha noe å si? Jeg er 31+1 idag.
It's all about me Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Man skal være obs på forandring i bevegelsesmønsteret, men man skal også ha i bakhodet at når de blir større blir det trenagere og de sparker og beveger seg da mindre. Så lenge du kjenner spark flere ganger dagen er nok alt bra, men føler du seg usikker kontakter du føden. Bedre med en kontroll for mye enn en for lite.
Pappas fultreffer :) Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo liv da, og hvertfall nå når jeg begynte å snakke om han Nå begynte det skikkelig da Så kanskje jeg bare skulle slutte å tenke så mye på det, og heller bare nyte det siste jeg har igjen, før det begynner å gjøre skikkelig vondt Jeg kjenner liv hver dag Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå