Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med førstemann så ville vi vite kjønnet, men med andremann vil jeg ikke.

hva tenker dere. dere som skal ha en til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann visste vi ikke, med andre fikk vi vite, men det viste seg å være feil. Blir jeg gravid igjen vil jeg ikke vite. Er noe med å forberede seg og så viser det seg å være feil. Ikke misforstå, vi er ikke skuffet, men det ble en overraskelse ja :)

Skrevet

Vi fikk vite det denne gangen, og det vil jeg neste gang også gitt!! Er rett og slett altfor nysgjerrig til å klare å la være hehe! Også synes jeg at jeg fikk et mye mer "personlig" forhold til lille babyen i magen når jeg visste at det var en jente, litt fint å kunne si han eller hun og ikke det;) Greit å vite i forhold til klær og sånt også synes jeg.

Skrevet

ikke at jeg synesa det var dumt at vi fikk vite kjønnet med nummer 1, men jeg tror jeg ikke vil vite det med nummer 2. hvis det blir en nummer 2 da :P det er jo mye mer spennende! jeg tenkte veeldig praktisk før lille banan var født. nå vet jeg at vi får låne både gutteklær og jenteklær, så det er ikke et problem. dessuten finnes det mange fine kjønnsnøytrale klær, og jeg har bevisst kjøpt en del av de til lille banan :)

Skrevet

Vi visste ikke med nummer en, men visste nå med nummer to. Begge deler har sin sjarm og sine "foedeler" syns jeg :)

Skrevet

Denne gangen ville vi vite, men fikk ikke ;) De kunne ikke se det på UL og syntes ikke det var nødvendig å bestille en ny UL kun for å se kjønn når alt ellers var helt fint. Kjønn er ikke viktig i det hele tatt, ungen blir man glad i fordet. Kall det gjerne morsinstinkt, men jeg hadde på følelsen at det var en jente inni magen min før vi dro på UL :o) Så vi handla inn en del jenteklær og kalte babyen for hun fra første stund nesten ;) Men man kan aldri være sikker :P Har ingen behov å vite kjønn neste gang, synes ikke det er viktig :)

Skrevet

Vi fikk vite med førstemann og vil vite de andre gangene også. For det første er jeg for nysgjerrig til å ikke vite, for det andre har jeg lyst å kjøpe litt annet klær og utstyr enn bare nøytralt, for det tredje følte jeg meg nærmere den lille i magen da vi kunne kalle ham for gutten vår eller ved navn i stedet for å ikke vite, og for det fjerde er jo en fødsel og et svangerskap så spennende i seg selv at å vite kjønnet ikke ødelegger for noe som helst. :-)

Skrevet

Ville vite det med førstemann, og angret ikke på det da. Med nr 2 7 år senere, ønsket vi å bli overrasket ved fødselen, og det var en utrolig opplevelse! Derfor vil vi etter alle solemerker ikke vite det denne gangen heller. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...