Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage marengskake med frukt til 17. mai. Dette har jeg aldri gjort før, men smakte en slik kake en gang og det var GODT!!!

 

Kan jeg lage marengsbunnen på lørdag og la den stå i kjøleskapet til søndag?

 

Ellers noen tips så jeg ikke gjør meg bort første gang jeg skal lage slik kake? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

marengsbunner holder seg lenge. Jeg pleier å steke den slik oppskrifteen sier, for så å skru av ovnen og la den stå der over natta. Den trenger ikke å stå i kjøleskapet, bedre at den står i romtemperatur, og så bare legger du på krem og frukt rett før servering. Det er godt med litt syrlig frukt på for å balansere den søte bunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...