Gå til innhold

Ser dette ut som gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt ? Ser ut som pungen ligger oppover...hehe.

Vanskelig det der.

Skrevet

Syns det ser ut som en jente :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

jente synes jeg det ser ut som...

Skrevet

Utrolig vanskelig.

Med en gang ser det ut som en gutt, ssamtidig kan jenter være litt opphovnet....

Men jeg setter min stemme på gutt. Jeg har en jente og en gutt, og det ligner mest på guttebildet vårt.

Skrevet

Jeg synes det ser ut som en gutt. Hva fikk dere beskjed om at det var da?

Skrevet

Jeg skal si det etterhvert :-) Vil bare vente litt til først, se om flere svarer. Kan i hvertfall si at noen av dere her rett og noen av dere ikke ;-)

Har en del bilder fra 2D også, en de er kanskje litt vanskligere å se på.

Dette bildet er tatt opp mellom bena, mot høyre er rumpen og der pilen peker mot noe hvit erliksom kjønnsorganet:

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/537210/offset/3

Dette er tatt i profil, du ser navlestrengen på magen, og så går det videre nedover mot underlivet:

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/537210/offset/4

Skrevet

først trodde jeg at det var jente, men på det andre bilde ser jeg ingen streker, så dette er nok en gutt;-)

Skrevet

Ser mest ut som gutt for meg. Ligner litt på ul-bilde vi fikk av vår gutt.

Skrevet

gutt

ligner ikke på noen av ul bildene vi har sett av jentene våre... men vi har egentlig fått se bilder "rett på"... så jeg er litt usikker

Skrevet

Pilen peker mot tre hvite streker, men bildet ble ganske uskarpt.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har ikke sett 3D bilde av gutt, men jeg tenkte med en gang jente da jeg så ditt 3D bilde. Vårt var tatt akkurat fra samme vinkel, og det ligner på ditt, bortsett fra at spalten var mye tydeligere på vårt bilde. Vet ikke hvordan det ville ha sett ut dersom det var punken som lå bakover..

Skrevet

jeg holder en knapp på jente jeg altså.. Ut i fra det bilde hvor du ser rett på på 2D bilde liksom.. Jeg fikk se gutten vår på 2D og det var veldig forskjellig fra dette, selv om dette er 3 år siden, så har vel ikke ting forandret seg så veldig? Til han så vi tydelig konturene av pungen og begge testiklene som to tydelige sirkler. Men dette var i uke 27 da.. Kan jo hende at det utgjør en forskjell da.. På ordinær ultralyd trodde dem at han var jente.. Men det var han altså ikke :-P

Skrevet

Oi, så mye ulikt som kom fram her da! :-)

De 2D bildene er fra ordinær UL i uke 18, og det i 3D er fra uke 28. Vi fikk forklart at på det første 2D bildet jeg har lagt ut her, er det tre hvite streker, og at dette skal forestille kjønnslepper og klitoris, men bildet ble utrolig uskarpt her fordi det er bilde av et noe uskaprt UL bilde og så redigert ned i størrelse på maskinen attpåtil. Det andre 2D bildet skal liksom vise at fra magen og ned så er det helt flatt, ikke noen tissefant eller pung eller noe. 3D bildet skal liksom vise kjønnslepper og en litt hoven klitoris som ligger litt over dem øverst.

Så vi har fått vite jente på begge ultralyden og jordmor på ordinær og gynekologen på 3D var begge veldig (helt) sikker på jente, bare syns det ville være artig å høre hva dere trodde! :-)

Skrevet

Jeg syntes det så veldig ut som jente jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...