*Lille Persille" Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Herregud jeg blir helt gal av Alexander Rybak! Ikke synes jeg han er spesielt sjarmerende og ikke synes jeg den evinnelige felegnikkingen og gaukingen han er noe særlig heller. Nå vinner han vel Grand Prix også så vi aldri blir kvitt den møkkasangen hans på enhver radiokanal heller... Jada jeg kan la være høre på radio men den er ikke til å unngå likevel.. Sukk.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Ungen er søt og flink og sangen typisk fengende folkelåt, egentlig en genistrek. Unn ham det. Men noen kan jo tipse ham om å lease den til noen som bruker musikk som tortur, siden den tydeligvis funker som det. Jeg kan derimot ikke for mitt bare liv se hvordan det er spesielt torturistisk å spille Metallica for folk (ref Lars Ulrich-intervju).
*Lille Persille" Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 For all del, jeg unner han alt jeg, blir bare helt sprø av at både han og den sangen hans er over alt..
Gjest -<<- Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Tja. Jeg tror jeg har kommet unna med å høre sangen i fullversjon to ganger. Du må nok jobbe med medievanenen dine. Takke seg til internettet.
tante grusom master of law Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Er jeg skikkelig utenfor eller? Jeg har ikke hørt sangen en eneste gang...
Tokatter_USA Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Jeg hørte sangen for første gang i dag (takket være Internett). Den var passe fengende, ja, men ikke noen "Waterloo" (ABBA i 1974). Hvis han vinner, vil jeg si at nivået er lavt. Men det har vel Melodi Grand Prix alltid vært.
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Han vinner nok. Grand Prix har da aldri vært stedet kvalitetsmusikk fødes. Neste skritt blir for Aleksander å bli dødspoppis i Russland. Noe mer er det vel ikke å si om den saken. Ingen blir profet i sitt eget hjemland, og denne gangen sier vi Norge er hjemlandet, siden han har vokst opp her. Men de tar han varmt til sine russiske hjerter der borte, og han kommer til å tjene millioner av rupler. (Er det ikke rupler de har?) Det er gutten med fela si, det!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 litt morsomt, for i skrivende stund hører jeg sangen for første gang. irriterer meg mest over at småen putta fjernkontollen i et glass med cola for 2 år siden og jeg fremdeles er uten fjernkontoll og alt for lat til og reise meg opp og bytte kanal.
samboer87 Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 "ungen" han er da jammen en voksen mann 22 var han ikke? eldre enn meg da og jeg er da ikke akkurat noen unge. Synes låten er ganske fin jeg , var mye dårlig på mgp men sånn er det da vell alltid:P
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Liker snagen jeg.... men nå hører jeg minimalt på radio, og har han ikke akkurat på ipoden, så jeg har ikke blitt eksponert så mye for sanger. Faktisk tror jeg ikke jeg har hørt hele en eneste gang.
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Sangen ikke snagen.. og igjen, sangen ikke sanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå