magica og lille tryll ♡ Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 ?? Må skrive ned alt jeg skal huske, ellers er det helt umulig å holde styr på hverdagen. Har vanligvis ganske god hukommelse, så dette er litt frustrerende. Forsmak på ammetåke kanskje? :oP
kirfra Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 samme her.. tror nok det er det, hører med dette her gitt hehe:) bare å huske hvor man har skrevet ned tingene henn også da:)
Bøtteknott Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Jeg måtte faktisk finne andre ting å gjøre på jobben, fordi jeg ikke husket noenting. Avtaler jeg hadde gjort, priser o.l. Jeg husket ikke en gang at jeg hadde gitt en person sparken uken i forveien.. :-) Så nå åpner jeg post.. He he... Så det er nok flere med tåke her, ja!
*tullemor* Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Vi er unskyldt! hihi.. Jordmor fortalte i går at hormonene gjør oss glemsk ;-)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Ja! Og så er jeg blitt utrolig vimsete... I går la jeg melkekartongen i vasken, satt et rent fat i oppvaskemaskinen og satte en kaffekopp i kjøleskapet... Søler og griser gjør jeg også - skulle helle melk i et glass og endte med å helle melk over hele golvet istedenfor... Kjempekjekt å tørke opp igjen med stor mage=P Jeg er blitt helt håpløs! Heldigvis bare 3 uker igjen...
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Ja, er blitt glemsk og vimsete jeg også.. Søler og mister ting i gulvet konstant om dagen... Tre uker igjen på meg også!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2009 Hehehe... godt å høre det ikke bare er meg det er noe i veien med. Syns det var fint å vite at jeg kan skylde på hormonene ) ...(igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå