Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som kan hjelpe, vil helst ikke gi klær...
jentelykke + guttelykke Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 - Fotoalbum, eller sånn "hvordan vokser jeg/hva kan jeg bok" som foreldrene kan skrive i og sette inn bilder. -helseteppe -krabbeteppe -babyrangle -bamse Noen forslag:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Sånn supermyk koseklut som har kommet nå! Fikk en sånn i gave, og den ble fort favoritten i senga. De er veldig myke og i mange varianter. Har sett dem på Brio-butikker og BR, men de har dem sikkert andre plasser og.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Sett med søtt badehåndkle og kluter? Sangbok eller eventyrbok? Kosedyr/leker? Du kan jo også gi en type klær man ikke får så mye av, som f eks lue og små "sko". Babyteppe? Begge mine jenter har fått noen skjønne, myke tepper i barselgave og begge har lagt all sin elsk på disse teppene- de har blitt deres kjæreste eiendeler og de får ikke sove uten (hun eldste er 6 år:)). Eller uro til å henge i kallosjen på vogna, feks m musikk- eller vanlig spilledåse med lys og musikk? Min yngste fikk en slik, og med det samme tenkte jeg at den var litt sånn amerikansk-glorete, men hun elsket den. Sett med badeleker, ender osv- Vita har noen søte badedyr som flyter på vannet og som lyser og blinker i forskjellige farger når de kommmer i kontakt med vann, min elsker dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå