Gå til innhold

Trenger tips til gave til nyfødt gutt, barselgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe, vil helst ikke gi klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Fotoalbum, eller sånn "hvordan vokser jeg/hva kan jeg bok" som foreldrene kan skrive i og sette inn bilder.

-helseteppe

-krabbeteppe

-babyrangle

-bamse

Noen forslag:)

Skrevet

Sånn supermyk koseklut som har kommet nå! Fikk en sånn i gave, og den ble fort favoritten i senga. :)

De er veldig myke og i mange varianter. Har sett dem på Brio-butikker og BR, men de har dem sikkert andre plasser og.

Skrevet

Sett med søtt badehåndkle og kluter? Sangbok eller eventyrbok? Kosedyr/leker? Du kan jo også gi en type klær man ikke får så mye av, som f eks lue og små "sko". Babyteppe? Begge mine jenter har fått noen skjønne, myke tepper i barselgave og begge har lagt all sin elsk på disse teppene- de har blitt deres kjæreste eiendeler og de får ikke sove uten (hun eldste er 6 år:)). Eller uro til å henge i kallosjen på vogna, feks m musikk- eller vanlig spilledåse med lys og musikk? Min yngste fikk en slik, og med det samme tenkte jeg at den var litt sånn amerikansk-glorete, men hun elsket den. Sett med badeleker, ender osv- Vita har noen søte badedyr som flyter på vannet og som lyser og blinker i forskjellige farger når de kommmer i kontakt med vann, min elsker dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...