Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig hormonell for tiden, at jeg nesten føler meg slem.. men jeg prøver å ta meg sammen.. dette går jo så klart utover min kjære mann.. Så ordet unnskyld får han høre en del for å si det sånn. Men at han takler hormonene og det irritable humøret mitt kan jeg ikke si meg enig i.. Jeg skjønner det godt til tider.. men av dette blir det en del krangling og tårer.. vi er også eksperter på å heve stemmen begge to når vi blir sinte, noe som blir til litt skriking. Kan dette være skadelig for babyen? Jeg er 19 uker på vei, å jeg tenker på at kanskje han hører oss? Kan man feks få spontanabort? Vet ikke om det høres litt rart ut det her jeg..men må bare spørre, er jo så redd for nurket mitt.. Så prøver vi å skjerpe oss med all kranglinga..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe du vil abortere pga av krangling, så det tror jeg du bare kan legge fra deg. Men de sier at fosteret har det best når mor er fornøyd, så kanskje dere begge bør ha litt fokus der uansett. Er mye lettere å være gravid når ting er bra rundt seg. Merker ihvertfall jeg veldig godt. Kanskje dere kan se mellom fingrene på visse ting, som krangling av hvem som har tatt oppvask eller hvem som skal støvsuge og heller gjøre fine ting sammen som kinotur, massere hverandre eller gå en fin tur i sola etc.

Men det kan jo være en idé å legge av seg denne skrikekranglingen til babyen kommer. For barn merker slike ting godt og kan bli nervøse av dette senere.

Håper det ordner seg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...