Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 tenkte jeg skulle teste ut krom. jeg har et STORT behov for noe søtt hele tiden.. jeg må faktisk sitte på hendene mine på kveldene for å ikke trykke i meg et helt brød med syltetøy eller om jeg skulle finne noe godterier. (vi har aldri snop hjemme siden jeg ikke har noe selvdisiplin) jeg har aldri spist så mye ananas og kiwi før hvertfall hehe.. har bytta til knekkebrød også. men så var det krom da. har aldri prøvd det før. tenkte å teste det ut.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Er noen år siden jeg prøvde det, men det funket for meg hvertfall ) Var min mor som kjøpte det til meg, siden jeg var helt gaaaal etter snop, brus osv. Og jeg sluttet omtrent å spise det, så jeg anbefaler det. Må ikke brukes under graviditet da
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Ellers hvis du drikker mye light brus (aner jo ikke om du gjør det) så gir deg også et stort søthunger. Jeg kuttet ut lightbrus i ukedagene, og har meget liten søthunger. Har prøvd krom, men klarer aldri å huske å ta det hver dag.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 tror jeg drikker brus ei gang i året.. nekter å bruke light produkter. de putter i så mye anna søppel for å kompensere på smaken.. så fysjameg hehe
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Sant det.. jeg har nok blitt litt avhengig av kulsyre.. og vanlig brus er jo søtt atte fy. Prøver å drikke vann med kulsyre nå da.. Er nemlig ikke noe glad i vann... så drikker alt for lite i løpet av dagen.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/krom.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå