AniDal Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hva bruker dere i senga tilfelle vannet går om natta? Bare så man slipper å få det i madrassen. Går det an å bare legge en søplesekk under laknet, eller blir det klamt og ubehagelig? Noen forslag? Og fra når har dere lagt noe der?
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har ikke brukt noe og gjorde ikke det sist heller (men da gikk ikke vannet før rett før jeg fikk pressrier...) Du kan jo bruke tisselaken, det selger de ihvertfall på IKEA (babyavdelingen) og sikkert på princess o.l. Ellers tror jeg de selger kladder på apoteket, sånn de bruker på sykehjem o.l...
meg & to små vampyrer Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Tisselaken, kladd, masse håndklær er jo alle ok ting å bruke. Tro søplesekk blir klamt ja. Syns tisselaken ble for klamt sist også jeg.
Lykke X 4 Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Har ingenting sånt i senga. Vannet gikk i senga sist gang, men det kom ikke så mye at det gikk igjennom. Kommer ikke til å legge noe i senga denne gangen heller.
septemberpiken Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Har tisselaken, jeg (for vi har akkurat kjøpt ny seng), men det blir klamt det også. Skal supplere med håndkle, tror jeg...
Sofapute Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Og når begynner man å bruke disse tisslakenene?? det lurer jeg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå