Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hva gjør jeg da? Vet ikke om jeg er veldig bekymret men bør jeg kanskje det? Plutt fikk frokost klokka 7, deretter gikk vi inn på badet med storesøster rundt halv åtte. Kledde ham først mens hun begynte å kle seg. Så hjelper jeg henne litt og så hører jeg gurglegulpelyd bak meg. Snur meg for å se at HELE stellelmatta (og babyen) er dekket av tynn hvitflekkete gulp/spy - håret, ryggen, beina, armene, magen - ja alt! Får badet ham og skiftet klær og han smiler litt og gnager på hendene men virker søvnig. Nå har han sovnet nede i stua og han pleier aldri å være så trøtt på denne tida (faktisk sjelden han bare sovner uten videre). Prøvde å ringe helsesøster men de tar ikke tlf. Alvorlig nok til å ringe legevakt, eller? Noen som har vært borti liknende? Gulpa noe med liknende utseende nå mens han sov ,men bare i vanlig liten gulpemengde...
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Kanskje han har spist for mye? Hvis allmenntilstanden ellers er bra, tror jeg ikke du skal bekymre deg for mye. Unger i den der alderen finner stadig på noe nytt (sove til nye og uventede tidspunkt) - sånn var og er min på 4 mnd. Men ring til helsesøstera på nytt du! Så får du svar i fra noen som virkelig har peiling!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Takk ) Kom gjennom på helsestasjonen som seff ikke hadde helsesøster tilgjengelig så ringte fastlegen. Som sa at "det er normalt å bli trøtt etter oppkast, så bare se an om det skjer endringer (antar han mener feber, dårlig allmenntilstand osv)". Så da får vi følge med da. Men merker at pulsen har økt litt likevel - alltid scary når man opplever noe for første gang )
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er kjempeekkelt. William spydde masse etter fødselen. Det var så skummelt! Så jeg vet hvordan du føler det!
M<3M Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Mi lille tuppe hadde det sånn i går bare att d ikke var stelleborde det gikk utover, det var meg Var slapp å klam i litt dårli form, men sov i åtte timer i natt å er i storslag i dag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå