snupsy-2englejenter +spire Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 er 5 uker på vei i dag, kan noen fortelle meg når det er vanlig å gå til doktor for første gang?
Maya&Leah*har født* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Det er vel litt inviduelt. Jeg har ei datter som er utviklingshemmet, og bestilte derfor time hos lege tidlig slik at vi kan få ekstra kontroller å bli fulgt ekstra opp.. Så var hos legen ca uke 8. Det var jeg faktisk med første mann også... Er vel vanlig fra ca uke 8-12 :-) Men, gjør det du føler er riktig for DEG! Er jo det som teller
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Det er noen prøver de skal ta hos legen som de ikke kan ta før uke 12... vet ikke hva det er... men jeg fikk anbefalt å vente til etter uke 12.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Bestill til mellom 10-12 uke.. Det virker lenge men, ikke mye de kan gjøre før det.. Får ikke tatt de prøvene du skal ha før det uansett og du får ikke helsekort før det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå