Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Om jeg holder en hond over hofta åsså litt opp der så honda ligger under navelen men midt mellom hofta og navelen da..... hehe dette ble mye knot hihi... håper derer skjønner... der kommer det stikkinger og en eller annen merkelig vonte....hva kan det være??? hva har vi der liksom????
ProsjektBaby Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Jeg også lurer på dette!! Rundt el hadde jeg over en uke med vekslende murring, verking og stikking på høyre side der du mener. El var på dag to av denne stikkingen. Og så var det bare litt murring innimellom frem til ikm. Veldig mensenvondt denne ikm. Og nå de to siste dagene (dag 3 og 4 av mensen, i dag kun spotting) murrer, verker og stikker det igjen samme sted på høyre side. Ganske kraftig stikking til tider. Jeg har egentlig konkludert med at dette er naturlig og at forskjellen fra tidligere bare er at jeg nå kjenner etter i og med at jeg prøver å bli kjent med syklusen min. Men synes samtidig det er litt rart å ha "vondt" i høyre eggstokk nesten en hel syklus?? Har noen noe annen forklaring enn meg så blir jeg også veldig glad for innspill!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 det er på venstre side.. å de kommer å går.. men det er ike i forbinnelse med el... tror ikke jeg er gravid heller, så tror ikke det kan ha noe med det å gjøre.. bare lurer på hva det er som er inni der... er veldig ubehagelig... tusen takk for svar=) å luft tror jeg ikke det er. for det er ikke sånne smerter..
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Ut i fra det jeg husker om kvinners anatomi som jeg lærte på skolen i fjord, så har vi eggstokkene/egglederene omtrent i det området. Og øverst i det området har vi øverste del av livmoren eller livmorlegemet som det også kalles. Så trur kanskje det er i det området du har ondt. Jeg har også sånn stikking men det er mest på høyre siden....eller det veksler mellom høyre og venstre side=) Og så frys og svetter jeg om en anne... Og sukkerhungeren er høyere enn normalt. Bruker å ha det rundt TR, men aldri så galt som det har vært di siste dagene....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2009 oy... kan det være noe galt med meg??? huff håper ikke det... jeg har ikke finni el denne mnd så aner liksom ikke om det har klaffet... føler liksom ikkeat jeg skulle vært det heller... jeg swkulle liksom ha el mellom 7-9 mai...
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Nei trur nok ikke det er noe galt med deg =). Det er nok bare kroppen som lever sitt eget liv innimellom, vist du sjønne hva jeg mener. Jeg har akkurat de samme symptomene som du har, og har hatt det flere ganger denne pp. Først rundt el og så dagene etter. Eller jeg trur jeg hadde det rundt el, har jo ikke målt etter el men trur jeg hadde den mellom 7-9 mai jeg også. Det kommer til å bli ei lang helg før jeg i det hele tatt tørr å teste. Har liksom bestemt meg for å vente til IKM 20. mai før jeg tester, men det spørs om jeg klarer å vente så lenge.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå