SugarIntheMorning Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Er det noen her som har vært på Ullevål sykehushotell nylig (eller vet det av annen grunn)... og som vet hva man må ta med til babyen? Er det nok bleier feks? Og vaskekluter?
vaffeljernet <3 Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 var der for ca et halvt år siden. det var en del bleier, vaskeservietter og bind til meg som lå klart å venta på oss, og når/hvis det ble tomt fikk vi mer av de som jobber der. bare å spørre damene som løper rundt i gangen. du trenger strengt tatt ikke ta med masse ting til babyen. bortsett fra egne klær hvis du ønsker det. jeg personlig brukte ikke noe særlig klær på babyen der. bare en body og så teppe rundt og dyna ofte rundt oss. hadde med mye stæsj, som jeg hadde blitt fortalt at var veldig viktig, men brukte ingenting av det.
scoobydo Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hei! Der er ikke vaskekluter, bare vaskeservietter. Bleier til babyen og bind til deg selv er der. Jeg hadde det med men brukte ikke noe av det. Ville tatt med gulpekluter, noen babyer gulper opp en del fostervatn, og råmelk. Ville tatt med klær til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå