Gå til innhold

noen som kan anbefale fin resturant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fin resturant i Oslo? helst sentral?

Ikke sjømat.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekebergrestauranten

Südøst

Bagatelle

Skrevet

jeg får helt angst av å velge ut resturant :/ så tenkte vi å reservere et bord til lørdag.. Er ikke så kjent i oslo, en resturant som er lett å finne fram til ???

Skrevet

Eik.

Ligger super sentralt å e sååå bra ;=)

mmmm

Skrevet

Palace grill på Frogner, men det er DYRT!! var skikkelig in-sted av en restaurant for noen år siden og tror det holder seg enda. Vi spiste bursdagsmiddag der en gang jeg og sambo- betalte 2700.. Men det var sykt godt, selv om jeg synes det er latterlig å kaste bort så mye spenn på mat. Fikk 7-retters, men hver rett var ganske bitteliten da. Og både rød- og hvitvin til så da drar det fort på seg lit.. Sambo som tok meg dit da så jeg kunne jo ikke nekte:)..

Ellers raymonds mat og vinhus, også frogner. Litt rimeligere.

Og Brasserie a touch of France nede i sentrum, veldig god mat til overkommelige priser i hyggelige omgivelser

Skrevet

Arakataka ved ROockefeller har veldig god mat og bra porsjoner. er en helt ok hyggelig restaurant, men vil kanskje ikke kalle den "fin"

Skrevet

Statholdergaarden er Bernt Stiansens restaurant i Oslo, vi har gått dit fra Carl Johan, men vet ikke i hvilken retning :-) Men det er ikke langt.. Sjekk GuleSider om du er intr. Det er en utrolig stilig, og vakker restaurant med utrolig mat!

Skrevet

hvilken resturant er romantisk da? :)

Skrevet

Jeg og samboeren har falt for "Jensens biffhus" på Aker Brygge. En liten restaurant men max 15 bord eller no sånt. Kjempekoselig.

Og utrolig god mat!!

Anbefales. Ikke så dyrt heller.

Skrevet

Har også STOR sans for Statholdergaarden - det er en av Norges aller beste restauranter. Men billig er den ikke.

Adressen er Rådhusgata ett-eller-annet, altså like ved Oslo Rådhus.

Skrevet

En finfin, eller en med bare god mat?

Agra på Aker Brygge. Uslåelig indisk mat.

San Leandro i Vika, nydelig tapas.

Mucho Mas på grünerløkka, evt bogstadveien, tex-mex på sitt beste

Djengis Khan, strøget ved Eldorado kino, mongolsk mat, velg ingredienser selv og maten tilberedes mens du ser på.

Brasserie France, øvre slottsgate, a la carte og franske spesialiteter.

Nå ble jeg sulten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...