Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg trenger boktips! Veldig interessert i å høre hva andre leser:) Selv ble jeg nettopp ferdig med Fuglemannen av Mo Hayder. Creepy lesing, men god krim!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Har du lest Tokyo av samme forfatter? Anbefales! Nå for tiden leser jeg en god, gammel en. Åndenes hus.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Har ikke lest den nei, Fuglemannen er første av henne. Men tenkte jeg skulle lese den ja. Liker en god krim:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Mørk Treenighet, av Karin Slaughter. Men anbefaler å lese de første bøkene hun har skrevet. Selv om denne ikke er en fortsettelse av de andre - så liker jeg å begynne på nr 1 av de første utgitte bøkene. Den første var Blendet. Jeg liker henne og Mary Higgings Clark. Ellers er jeg fan av sanne historier - sånn som Arabias døtre ++ Lykke til da. Jeg liker ikke Isfolket, norske forfattere, krim og lign. Må ha acton fra første seting til siste siden igrunn.. Psykologiske thrillere er det jeg liker best.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Holder på med tre forskjellige, litt ettersom hvor jeg er . En må jeg lese i sengen, en mens jeg reiser til jobb og den tredje når jeg slapper av. Lærer'n - Frank McCourt Gomorra -Roberto Saviano The Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Har hatt en pause nå på noen uker. Sist leste jeg Shantaram av Gregory Roberts (tror jeg han het...). Den likte jeg godt. Feit bok på nesten 1000 sider som gikk unna i en fei. Nå skal jeg lese "Øya" av Victoria Hislop (fikk den av mamma) og "Ligge i grønne enger" av Ragde. har ikke fått avsluttet den triologien ennå.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Clive Cussler og jakten på polarkoden. Digger Clive Cussler og Dirk Pitt-bøkene hans:)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafòn. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 A thousand splendid suns - kalheid hosseini Veldig bra bok!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Engler og Demoner. Har som mål å lese den før jeg ser filmen! Og den er vel på tur hit hvert øyeblikk....
blirjegsnartmamma Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har akkurat lest Flaggermusmannen og Snømannen av Jo Nesbø.. Anbefales! Og nå leser jeg "Eat, pray, love" av Elizabeth Gilbert Leser den på engelsk (har ikke sett den på norsk) New York Times Bestseller (som om det betyr noe) Den er også veldig bra! Ikke krim da..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #12 Skrevet 14. mai 2009 En plass i solen av Liza Marklund. Er egentlig ikke veldig glad i bøkene hennes, men foreløpig så er den bra. Lettlest og grei.
lillefot Skrevet 14. mai 2009 #13 Skrevet 14. mai 2009 Doppler av Erlend Loe. Hysterisk morsom og anbefales til alle!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå