Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 http://www.rapunzelofsweden.com/1/no/bestilling-levering-/bestilling-levering-.php Ehm, vil dette si at jeg kan få en faktura i stede for å betale her og nå? Er disse fra sverige, eller. Hmm, er så dårlig på å kjøpe fra nett altså.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Du kan få en faktura, som du må betale her og nå. Nettet i sverige er nede for tida, så de har litt dårlig tid der borte.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Ehem ja. Fakturaen betaler jeg jo når jeg får den, var egentlig det jeg bare ville vite, at jeg ikke trenger å betale NÅ, men når pakken kommer.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Men herregud menneske, det står jo der. Faktura som må betales innen fjorten dager, står det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå