Gå til innhold

7 uker på vei, kvalm, ømme bryster og følessom jeg har en svær vannmelon i magen.. kan ikke si jeg husker å hatt det slik med de 2 andre svangeskap...???


Renate1979

Anbefalte innlegg

tenker mye på om dette er normalt, kanskje jeg mister fostret? mens ei vennine sier til meg at hvis du føler deg kvalm, ømme bryster og tung i maven så mente henne sjansene var større da for at alt ville gå bra... hmmmm får håpe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen der ja. Det er akkurat som jeg skulle beskrevet det selv... Men det var godt å se at det er lov å håpe på at det skal gå bra da. :o)

 

Magen kjennes utrolig tung ut, så hvordan det skal bli om noen mnd kan man bare spekulere i, men får tro det blir bra.

 

Er ellers alt i orden er det vel ikke grunn til å bekymre seg, vil jeg tro. Så vi får satse på at vi er her for å bli. Detta går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er virkelig dårlig i dag......... i går bare sov jeg på sofaen, kvalm til langt utpå dagen... er det samme i dag, nesten mest lyst på å stikke fingren i halsen for å ja......... men jeg blir heller sittende her og orker ikkeå gjøre verken det ene eller det andre... fått i meg et eple, det fristet... :)

 

 

jeg er 100 % sykmeldt ut denne uka, ser dårlig ut med jobbing på meg enda ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...