Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 I følge Aftenposten var det en aggressiv og sjelden kreftform. Men han var manusforfatter til filmen, og ikke Max Manus selv...........
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Han som døde var nok manusforfatteren av filmen ja... Han ble 28 år.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Litt vel misvisende overskrift, det var manusforfatteren av filmen "max manus" som døde. Hva max manus døde av vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Dere skjønte vel at jeg mente manusforfatteren. Flisespikkeri.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Ja skjønte det, men poenget mitt med at det var misvisende overskrift er at det er en typisk måte på hvordan feilaktige rykter oppstår! Dette er jo den store nyheten i dag, så regner med at de fleste skjønte hva du mente, men det å utelate ett ord kan skape rykter som ikke stemme, i dette tilfelle mangelen på ordet "manusforfatter"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå