Gå til innhold

Kryss fingrene for meg da, for imorga har jeg eksamen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg noe enormt siden jeg ligger med influensa :( men får håpe jeg får bestått :)

i tillegg får jeg vite om jeg kommer opp i matte, så kryss også fingrene for at jeg slipper det hehe

På forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen. Skal krysses her hele dagen!!

Og også krysses for at du ikke kommer opp i matte;) Helt greit og slippe det tenker jeg;)

Skrevet

Takker takker takker :) da stoler jeg på at dette hjelper ;)

ja hadde hjelpt at jeg slapp matte siden jeg har 3 eksamener i historie igjen, 2 i norsk + 2 innleveringer i historie *phu* alt til 2 juni.. har vel tatt meg litt vann over hodet kan man si..

Skrevet

hva er det slags skole du går på? var jo veldig med eksamener? du blir for noe lurt da når du er ferdig, ferdig nå til sommeren?

Skrevet

du jeg tar historie årsstudium, matte fra vgs (tar oppigjen kremt.., matta er på to år men jeg tar den på ett) + norsk fra vgs (tar oppigjen den også hark.., så skriftlig eksamen i hovedmål og sidemål)..

så ble litt mye med to barn kan man si... ble advart av de på høyskolen, men trodde kanskje jeg var supermum med uante krefter ikke vet jeg.. ser nå at det var litt mye hehe men nå er jeg snart ferdig og jeg måååå klare siste 2-3 ukene :)

Så håper jeg på allmennlærer til høsten :) da blir historie 4 året mitt ;) begynner bakerst jeg hehe

Skrevet

Så spennende da. kjekt og ta litt videre utdannelse. Og syntes ikke du trenger kremte og harke for å ta opp igjen eksamener. Det har vel noen og en hver gjort, og iallefall jeg hehe.. Så ingen kremting her hhihi:)

Skrevet

Masse lykke til med eksamen idag, og skal krysse fingrene ekstra for at du slippe å opp i matte..

Skrevet

Nå sitter du å skriver for harde livet.. ønsker deg lykke til resten av dagen!

Skrevet

Håper jeg ikke var for sein, men krysse alt jeg har jeg ;)

Skrevet

Alle kryssene hjalp *takker* :) jeg tror det gikk bra heldigvis.

og det beste var at jeg IKKE kom opp i matte hehe

Skrevet

Jeg fikk ikke være med å krysse igår, men kan gratulere med at du ikke kom opp i matte =)

Og være med å krysse fingrene for at det gikk godt idag =) =)

Skrevet

takk sååå mye moota ;) ble litt trist når jeg las innlegget ditt, men jeg har svart deg..

Skrevet

Ja så det =)

Jeg reiste derfra både forvirret, frustrert og litt lei =(

Skrevet

Så bra at det gikk bra!! Og så greit og ikke komme opp i matte, så slapp du iallefall det!!

Skrevet

Ja gjett om jeg er suuuuper gla :) tror de det hjalp jeg at dere krysset fingrene hehe *takker* ;)

Skrevet

Det er bare hyggelig og være til hjelp, og det var nå så lite som du ba om;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...