Gå til innhold

Huff, Noor er jo helt psyco!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjefter og smeller for at Lene og Petter fikk henne ut og kaller dem feige. Det var jo ikke feigt, det var smart! At det går an. Også klager a over at Petter lyver. Tror hun at noen kan klare å vinne PH uten en eneste løgn? Så mye spill og dritt som har vært der inne og det er Petter hun klager på, han som har vært den mest redelige av alle?

Nei vet du hva!!

Hehe, litt engasjert kjenner jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig! er ikke feigt,var veldig smart! " Jeg synes det var veldig feigt av Lene,hun tør ikke å stå i en finale med en strek konkurrent" selvsagt ikke!! man vil heller stå i finalen med en man har størst sjangs for å vinne over!

Skrevet

Jeg som ikke har sett paradis hotel er enda mer engasjert.

Jeg lurer på hvordan du kan si at Petter er den mest redelige av dem alle der inne, når jeg har lest flere innlegg om at han er "hjernen" bak alle løgnene? Ser dere ikke alle på samme paradis hotel? Eller er jeg helt på jorde?

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Er jo ikke noe vits i å gjøre det vanskeligere for seg selv akkurat:)

Skrevet

Synes ikke han har spekulert så fryktelig jeg da. Vet om flere som har styra mer:) Deriblandt Noor, som har snakket spill 24/7 nesten.

Skrevet

jeg har ikke sett ALLE episodene,men føler ikke petter er hjernen bak alle løgnene....jeg håper han vinner... han var litt sleip når han fikk lene til å stemme ut noor for så og si at han ikke hadde sagt til lene at hun måtte stemme ut noor,men det er det eneste jeg har fått med meg at han har gjort som var litt ukult hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...