Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i går og har eksamen på tirsdag. Ville dere vente med å teste til etter eksamen? Er redd at hvis testen er positiv, kommer jeg ikke til å greie å konsentrere meg om lesinga...

 

Hva ville dere gjort?

 

Kan jo hende at det bare er eksamensnerver som utsetter mensen, men jeg blir så stressa av å ikke vite.

 

Jeg har vel det som kalles luksusproblem ;o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test test test:)

 

 

Gjest nancy-drew
Skrevet

Tror ikke verken det ene eller andre vil gi noe mer eller mindre utslag på konsentrasjonsevnen :-)

 

Ellers vil jeg tippe du bare er kjempestressa og at mensen lar vente på seg av den grunn :-)

Skrevet

WÆÆÆ.

 

På en måte er det jo koselig med en baby, men å teste positivt nå midt i eksamen blir jo litt stressende. Dette er skrekkblandet fryd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...