Mamma til tre søte små Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Nå lurer jeg så vanvittig på om jeg er gravid så nå måtte jeg bare få det ut et sted.. Idag er det 4 uker siden sist mens, vi har prøvd etter det å få barn og nå lurer jeg veldig på om vi har lykkes.. Magefølelsen sier JA, men har ikke fått det bekreftet! Tok to tester på mandag og en på tirsdag, alle ble svakt positiv etter 5 minutter, men da såg jeg at de var utgått på dato for et halvt år siden så spørs jo hvor stabile de var.. Nå venter jeg på nye tester i posten, håper på imorgen! MEN, har ømme pupper, tisser ofte, blir fort varm, og har store humørsvingninger.. Dette må vel være bra tegn, men samtidig pleier jeg å være ustabil på mens så det er vel ikke et sikkert tegn at den skulle kommet idag.. puh, måtte bare få det uuuuuuuuuut!
Maya&Leah*har født* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Åå så gøy Jeg hadde bare gått 4-5 dager over mens da jeg tok test. Å den var STERK positiv! Jeg hadde også ømmebryst å slikt. Høres jo ut som du har en liten spire i magen din Hvorfor ikke kjøpe en test hvis du ikke orker å vente til dem kommer i posten? Hehe :-) Masse lykke til! Håper spiren sitter hos deg
Mamma til tre søte små Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 å ja, jeg *håper håper håper*, det hadde vært så utrulig gøy! Nå sitter jeg og venter på posten og kommer det ikke noe idag så blir det løp og kjøp på apoteket, da orker jeg ikke å vente lenger.. Dette er jo bare forferdelig å vite! Håper mistankene mine er riktig og at det blir januarbaby på oss Når er din termin??
Maya&Leah*har født* Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Jeg blir kjempe nysgjerrig!! Si ifra når du vet om du er gravid eller ei=)) Jeg er 12 uker idag, har termin 29 november! Gleder oss kjempe masse til nurket kommer =)
Mamma til tre søte små Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 JEG ER!!!!!!!!!!!!!!! Har akkurat testa og den lyste positiv imot meg! Hjelpe meg så glad jeg er!!
2prinsesserogbim Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer så masse... Sjeldent den magefølelsen tar feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå