♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Min lille prins på 15 måneder kan finne på å sovne halveis sittende oppå dynen inntil sprinklene. Eller som en L oppå dyne og pute. En fot ut mellom sprinklene har også skjedd. Sovner uten en lyd max 10 minutt etter vi har lagt han. Stakkar ungen kan jo ikke sove sann, så vi snur han oppå puten og legger dynen over. Men når vi sjekker igjen før vi legger oss ligger han i samme stilling. Snur dere de? Nå er det jo ikke så farlig om han ikke har dyne på seg siden det ikke er så kaldt ute, men kan jo ikke ligge hele natten uten dyne og med vinduet åpent. Også tenker jeg at han kan jo få vondt i nakken og ryggen av sann- fordi det ville jeg fått om jeg hadde sovet sann...
mamman til to gutter Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Barn tåler mer enn oss, så tror de sjeldent får vondt i nakke og rygg av å ligge skjevt. Vi retter opp mini hvis han ligger med armer eller bein ut av sprinklene på en sånn måte at det ser ut som han vil ha problemer med å få dem ut igjen, men han ligger alltid på tvers i senga og da er stort sett alltid beina litt ut mellom spinklene. Dyna brer vi alltid over så godt vi kan, men stort sett så sparker han den av seg igjen før det har gått 5min.
It's all about me Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Selvfølgelig snur jeg på de om de ligger rart. De sover begge kjempetungt, og skal ikke se bort ifra at det at de ofte blir flyttet på har noe med akkurat det å gjøre. Eldstemann kan til og med finn på å falle halvveis ut av senga, ha beina fremdeles oppi med kroppen utenfor støttet oppe av hodet som akkurat rekker ned til gulvet
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Når han sovnet med foten eller handa utenfor sprinklene, så tok jeg og rettet han opp igjen. (Noen mnd siden han sov i sprinkelseng nå så.. ) Hvis han sover sittende, så legger jeg han ned. Han har aldri ligget med dyne (har tatt på han, men han ligger enten oppå dyna eller sparker den bort) - og pga det tar jeg heller å tar på han en body og nattbukse. Og han ligger ikke under vinduet.. Hvis han ligger på kanten til å falle ut, så legger jeg han på plass igjen... )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Snur ikke.. Går 2 min så ligger han på tvers igjen =)
tobarnsmamma2 Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Jeg snur de rett før jeg legger meg, men kan jo hende de snur seg igjen i løpet av natta....
annki83 Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 lille snuppa mi på 17 mnd er helt propell etter hun har lagt seg så jeg må putte hender å føtter (ofte alle fire) inn i senga igjen å legge henne litt bedre ett par ganger før jeg leger meg. vis ikke har vi hatt problmer med at hun har ligget å stanga hode i spriklene så hun har fått blåmerker å klemt føttene å spriklene slik at det tydlig er vondt om morgene.. nå ska de sies at jeg tror hu er gaske ekstrem da. hun våkner flere ganger på natten oftest pga en rar stilling hun ikke klarer å kommme seg ut av selv... hu er noe helt annet en sine brødre...
Vinden blåser Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 hehe...vi har gitt opp på å snu ungene... bære gutten opp i senga i den perioden han absolutt skulle sove med hodet på gulvet og beina i sengen (lå på magen) ellers så ligger de i alle merkelige stillinger... yndligsstillingen deres er å ligge med rumpe oppi skyene..de ser ut som noen som ligger å ber i en moskè...hehe.. men det å legge de ordentlig nytter ikke..de legger seg slik igjen 2 min etter uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå