Gå til innhold

fleksibelt/gradert uttak.. Hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sittet og lest litt om gradert uttak og fleksibelt uttak på nav sine sider.. Det jeg tror jeg skjønner, er at gradert uttak kan tas ut i fleksibelt uttak! Men det jeg ikke skjønner er da dette:

 

Det er vel 35 uker med 100%, eller 45 uker med 80% dekning..Vi har valgt 35 uker med 100%! Jeg tar da ut 2 dager i uka med foreldrepenger fra nav, og jobber 3 dager. Det jeg lurer på er om de 2 dagene jeg er hjemme + de 3 dagene jeg jobber går som èn uke av de 35 - eller om bare de 2 dagene som går av de 35 ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du teller dager, men faren tar vel ut de andre tre og da blir det jo uker...

Skrevet

Ja, var det jeg tenkte på.. For hver uke, så jobber far tre dager og er hjemme to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...