Mamma til tre søte små Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få ordnet bra hårfjerning? Tenkte egentlig på voksing.. Er dette vondt? Tar det lang tid før hårene kommer tilbake? Takk for hjelpen!
*toppris* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 hun på vestkanten er veldig flink. holder til der med solariumet ved siden av mcdonalds.... nei er ikke vondt egentlig, svir i det håret blir røsket av, men ikke noe mer;) husker ikke hvor lang tid det tar før det kommer tilbake, men lengre tid enn med barbering, myyyye lengre tid;) også husk at hårene bør være noen c slik at voksen kan ta tak i hårene:)
Anonym*Gullklump* Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Har gjort det 2 ganger nå og det er så deilig de ukene det ikke er noe:o) Kan virkelig anbefale Chica på Kløverhuset i byn. Jeg går til en som heter Linda der og hun er super flink. Har tatt både bena, brynene og nedentil og bena mine etter 2 behandlinger er nesten helt hårfrie, altså det vokser nesten ikke hår ut igjen hos meg:o) Det nedentil er blitt kjempe tynt og akkurat som det er steder hvor håret ikke har vokst ut igjen:o) Det er ikke direkte vondt men du kjenner at de tar hårene liksom men jeg holder bare på å le meg ihjel de gangene hun har gjort det og hun sa det var en normal reaksjon hehe.. De anbefaler og gjøre det hver 4 uke men det er jo opp til hver og en, men etter 4 uker skal det være nok hår igjen til en ny behandling;o)
erteposen + 4 Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Jeg vurderer Chica selv, for de andre stedene jeg har brukt er jeg ikke helt fornøyd med. Jeg gjør det ikke så ofte, mest før jeg skal ut på lengre reiser, ferier og nå til sommeren når jeg går høygravid og ikke klarer å barbere meg selv. Tar leggene, og et par ganger bikini kanten. Leggene gjør ikke noe særlig vondt, og det holder i 1-2 mnd på meg. Den beste voksingen noengang var i India:)
Mamma til tre søte små Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk for tips folkens...Nå skal vi gå en hårfri sommer i møte :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå