Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skal på 6 ukers kontroll snart og har lyst på p-stav. Har lest en del på nettet om den, men står lissom ikke så veeeeldig mye, sikkert fordi den kanskje ikke er så vanlig som alt annet ennå.... Er det noen her som har det, og kan fortelle meg litt om eventuelle bivirkninger? Jeg vet åssen og hvor den settes, hvor lenge den varer og at den er veldig sikker.... men ikke så mye om bivirkningene Anyone...?
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Hehe, nei ikke helt Det er prevansjon =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå