mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Er vi mange som skal i gang med søskenforsøk i sommer/etter sommeren ? Vi skal i gang med spray i slutten på juli og forsøk august - uke 36 ca- :) Er veldig spent og det er alltid kjekt å ha noen å slå følge med"
oda1 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 hei, vi er ikke igang med noe søskenforsøk ennå, men ønsker det om ikke så altfor lenge:) Men vet ikke noe om mulighetene og kriteriene for dette.(Privat/Offentlig?) Har du noen opplysninger å dele ? lykke til dere:)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Vi skal offentlig, Haukeland sykehus. Jeg ringte inn i slutten av April, til ivf seksjonen. Da ville de vite: - Når jeg fødte og når termin var - Kjønn og størrelse på barnet - Evt. komplikasjoner i svangerskapet / fødselen - Når jeg sluttet å amme. Må være sluttet å amme i 2-3 mnd før forsøk. Jeg ammet t.o.m april i år, men pga sommerstengt så må vi vente til etter sommeren uansett, så det passet bra - Så ville de vite når jeg fikk menstruajsonen tilbake og om den var noenlunde regelmessig. Og når siste dato for mens var. Så fikk vi blodprøve ark i posten, Hiv og hepatitt. og vi må skrive under på at vi begge er enige i nytt forsøk og at vi er stabilt samboende. Visst menstruasjonen ikke begynner å tulle seg så altfor mye, så begynner jeg på spray i slutten av juli og forsøket blir i slutten på august :) Vi har ingen egg på frys foresten... ble du litt klokere nå?
håp-74 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Hei : ) Vi skal i gang med ett søskenforsøk så fort det lar seg gjøre. Testet negativt i dag etter ett fryseforsøk : ( Har bestemt oss for å komme oss igang så fort som råd er, men frykter det ikke går før i August pga sommerlukking. Dette var 5. insetting, pga av dette ønsker legen å ta en underlivsundersøkelse, må først gjennom det så får vi se når vi kommer igang. Kansje vi hører mere fra hverandre da ; ) Det er veldig kjekt å ha noen å slå følge med ; )
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Hei :-) Vi venter bare på svarene på prøvene våre så kan vi ringe inn neste mens. Vet ikke om vi rekker det før sommerstegningen da.... Hører til på Ullevål vi da!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Vi skal ha søskenforsøk nr. 3 nå, uttak i juni, på Hausken. Lykkes det ikke blir det nytt søskenforsøk på ullevål ca. aug/sept.
mamma til 1 snart 2<3 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Vi skal i gang med søskenforsøk nå, begynner med spray 13 juni:) uttak i uke 29. Hører til på riksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå