Gå til innhold

mange søskenforsøk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange som skal i gang med søskenforsøk i sommer/etter sommeren ?

Vi skal i gang med spray i slutten på juli og forsøk august - uke 36 ca- :) :) Er veldig spent og det er alltid kjekt å ha noen å slå følge med"

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vi er ikke igang med noe søskenforsøk ennå, men ønsker det om ikke så altfor lenge:) Men vet ikke noe om mulighetene og kriteriene for dette.(Privat/Offentlig?) Har du noen opplysninger å dele ?:)

lykke til dere:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal offentlig, Haukeland sykehus. Jeg ringte inn i slutten av April, til ivf seksjonen. Da ville de vite:

- Når jeg fødte og når termin var

- Kjønn og størrelse på barnet

- Evt. komplikasjoner i svangerskapet / fødselen

- Når jeg sluttet å amme. Må være sluttet å amme i 2-3 mnd før forsøk.

Jeg ammet t.o.m april i år, men pga sommerstengt så må vi vente til etter sommeren uansett, så det passet bra :)

- Så ville de vite når jeg fikk menstruajsonen tilbake og om den var noenlunde regelmessig. Og når siste dato for mens var.

Så fikk vi blodprøve ark i posten, Hiv og hepatitt. og vi må skrive under på at vi begge er enige i nytt forsøk og at vi er stabilt samboende.

Visst menstruasjonen ikke begynner å tulle seg så altfor mye, så begynner jeg på spray i slutten av juli og forsøket blir i slutten på august :):)

Vi har ingen egg på frys foresten...

ble du litt klokere nå? :)

Skrevet

Hei : )

Vi skal i gang med ett søskenforsøk så fort det lar seg gjøre.

Testet negativt i dag etter ett fryseforsøk : ( Har bestemt oss for å komme oss igang så fort som råd er, men frykter det ikke går før i August pga sommerlukking. Dette var 5. insetting, pga av dette ønsker legen å ta en underlivsundersøkelse, må først gjennom det så får vi se når vi kommer igang.

Kansje vi hører mere fra hverandre da ; ) Det er veldig kjekt å ha noen å slå følge med ; )

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hei :-)

Vi venter bare på svarene på prøvene våre så kan vi ringe inn neste mens. Vet ikke om vi rekker det før sommerstegningen da....

Hører til på Ullevål vi da!

Skrevet

Vi skal ha søskenforsøk nr. 3 nå, uttak i juni, på Hausken. Lykkes det ikke blir det nytt søskenforsøk på ullevål ca. aug/sept.

Skrevet

Hei!

Vi skal i gang med søskenforsøk nå, begynner med spray 13 juni:) uttak i uke 29. Hører til på riksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...