mamman til to gutter Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 De skal være med i semifinale i morgen, så det vet vi ikke enda (bortsett fra kanskje noen av dem som er synske da;-) ). Det var en semifinale i går i tillegg til den i morgen.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Norge skal i semi-finalen imorra, så får se om de blir med i finalen!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 det er noe som forvirrer meg... har de begynt med nye regler? i forhold til det med semifinale? jeg trodde at norge var direkte kvalifisert siden det gikk så bra i fjor..var det ikke noe med at de 10 beste fra i året før gikk videre, eller har de gått bort fra det?
mozell Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Ja, husker ikke hvilket år de begynte med det - var enten i fjor eller to år siden tror jeg. Nå må i hvert fall alle landene gjennom en semifinale - unntatt vertslandet + "de fire store" (storbritannia, tyskland, spania, frankrike)
solstråle69 Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Jeg trodde også vi var "direkte" i finalen i år. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå