Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke vi har vært i semifinale enda.

Skrevet

De skal være med i semifinale i morgen, så det vet vi ikke enda (bortsett fra kanskje noen av dem som er synske da;-) ). Det var en semifinale i går i tillegg til den i morgen.

Skrevet

Norge skal i semi-finalen imorra, så får se om de blir med i finalen! :)

Skrevet

Det bestemmes i morgen :-)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

det er noe som forvirrer meg... har de begynt med nye regler? i forhold til det med semifinale? jeg trodde at norge var direkte kvalifisert siden det gikk så bra i fjor..var det ikke noe med at de 10 beste fra i året før gikk videre, eller har de gått bort fra det?

Skrevet

Ja, jeg trodde de var direkte kvalifisert.?

Skrevet

Ja, husker ikke hvilket år de begynte med det - var enten i fjor eller to år siden tror jeg. Nå må i hvert fall alle landene gjennom en semifinale - unntatt vertslandet + "de fire store" (storbritannia, tyskland, spania, frankrike)

Skrevet

Jeg trodde også vi var "direkte" i finalen i år. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...