Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Akkuratt hvem dere vil på denne siden. http://webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/?noref=1 Hvilken hadde dere valgt da? Klarer ikke og velge.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg kan ikke se noen personer på den siden...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Velge akkurat hvilken av dem du vil da. Skjønte du ikke det så drit i og svare da.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skjønte jo det, men ville bare fremheve at det heter hvilken og ikke hvem når man snakker om ting.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Ja ja. Men jeg klarer ikke og velge lettere av at dere diskuterer skrive måten min.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Nei, lær deg grammatikk! Hvem kan kun bruket til personer...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Enig. Hvem/Hvilken-feil er grusomme... Men man lærer, man lærer, ikke sant HI?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Ja da ja da. Men jeg stressa litt bare når jeg skrev. Men hjelp meg nå jeg vil ha ny tlf.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 også heter det skrivemåten, og ikke skrive måten.....pirkpirk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå