Gå til innhold

Hvis dere kunne velge.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se noen personer på den siden...

Skrevet

Velge akkurat hvilken av dem du vil da.

 

Skjønte du ikke det så drit i og svare da.

Skrevet

DTUST, det er fordi det er mobiler hahaha

Skrevet

Jeg skjønte jo det, men ville bare fremheve at det heter hvilken og ikke hvem når man snakker om ting.

Skrevet

Det kan man fint bruke jo

Skrevet

Ja ja. Men jeg klarer ikke og velge lettere av at dere diskuterer skrive måten min.

 

 

Skrevet

Nei, lær deg grammatikk! Hvem kan kun bruket til personer...

Skrevet

Enig. Hvem/Hvilken-feil er grusomme... Men man lærer, man lærer, ikke sant HI? :)

Skrevet

Ja da ja da. Men jeg stressa litt bare når jeg skrev.

Men hjelp meg nå jeg vil ha ny tlf. :)

Skrevet

også heter det skrivemåten, og ikke skrive måten.....pirkpirk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...