Gå til innhold

Forstoppelse :(


Prinsessa78

Anbefalte innlegg

Er uke 5+4, har forstoppelse og lurer på om noen har lignende opplevelser? Lurer på om det kan være hormoner. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg også sliter med det samme. I uke 4 og 5 har jeg hatt en del mageknip og diare - de siste dagene nå er jeg bare skikkelig forstoppet. Har begynt å drikke Biola - husker at det hjalp meg forrige gang jeg var gravid!!!

 

Lykke til da =)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke registrert av en grunn - så prøver igjen!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker biola hver dag, håper det går over snart for er så ubehagelig.

 

Takk skal du ha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, ja! Veldig plaget av forstoppelse. Det er nok hormoner ja.

 

Skal prøve biola med blåbær. Tror blåbærene også er litt sånn naturlig avførende...

 

Ellers tror jeg svisker kan hjelpe, for de som liker det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her veksler det mellom forstoppelse og fritt løp...

 

Jeg får nemlig så lyst på sterk mat når jeg er gravid! Og sterk mat er ikke magen min helt vant til, så da må jeg løpe på do. Men spiser jeg normal mat så stopper det hele opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbær viker stoppende, så det bør IKKE brukes! Er anbefalt ved diaré... Sliter litt jeg også, men så fikk råd om å spise All Bran frokost blanding(med biola/cultura), og ikke minst Betulac. Betulac kjøpes reseptfritt på apoteket, og kan tas i større doser ved problemer og mindre for å virke forebyggende. Det gjorde iallfall susen for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...her er det motsatt problem...har diare hele tiden :( Hadde samme med nr.1...det er vist litt uvanlig med diare,men forstoppelse oppleves ganske ofte ved graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...