suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 og hva koster det? vi er ute etter et som tar superbra bilder og er brukervennlig.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2009 Må vel være noen som har et kamera de er fornøyd med....
mamarama og lille banan Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Canon EOS 450D. ikke veldig dyrt, og tar alltid bra bilder! også best i test flere ganger
frøet76 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Canon EOS 4OO har jeg. Superfornøyd. Fantastisk kamera. Men det er noen år gammelt, så nummeret er sikkert forandret- og kanskje er det blitt ENDA bedre??
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har en Canon eos 500d. Litt dyr i Norge, men pappaen til den lille (min eks) jobber litt i det o'store utland så han bruker å kjøpe litt fine gadgets til meg på merkedager:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Vi har et Nikon D50 som vi er veldig fornøyd med.
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har Nikon D70s. Er veldig fornøyd med det. Ligger stødig i hånda og synes det er veldig brukervennlig. Men jeg inntrykk av at mange damer foretrekker Canon kameraer fordi de ofte er litt mindre og lettere enn Nikon sine, mens en del menn synes Canon blir for pinglete. Synes du skal ta deg en tur i en fotobutikk og se og kjenne litt på kameraene. Mitt inntrykk er at det er få Nikon eller Canon kameraer som kan kalles dårlige kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå