attpåklatten blir storesøster! Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 I alle fall jeg... Hvem skulle vel tro at attpåklatten slettes ikke er en attpåklatt... Utrolig igrunnen...
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 *rekke opp hånden* Vi skulle gi oss på 3 barn vi, i hvertfall for mange år fremover, men neida, guttene fikk ønsket sitt om en lillesøster oppfylt likevel ser det ut for ;-)
hormonia&alienimagen3 Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Her blir det butikk og barn nummer 2 på en og samme gitt... XD men gpr seg til det..
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Ikke planlagt her heller. Vi har ett barn hver fra før og ett sammen, dvs "full bil" hehe.. plutselig fant jeg ut at jeg hadde blitt gravid igjen.. ¨Så nå på jakt etter 7 seter hehe.. Hadde ingen tro på at jeg skulle bli gravid enda, siden det tok en spontanabort pluss nesten3år før datteren min kom, så tok det 5-6år(!) før lillebror kom. OG i tillegg ammet jeg enda og hadde heller ikke fått mens tilbake... så at jeg skulle bli gravid kom som en overaskelse ja (..4 av mine venner skal også ha i sommer, ingen av de var planlagte heller (alle med barn fra før).. Jeg venter gutt og det gjør også 2av disse, de 2 andre vet ikke kjønn enda..Litt av en høst/vinter det har vært gitt hehe)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Jepp, her også.. Skulle gi oss med minstemann.. Vi er mine, dine og våre familie og har nå tilsammen 5 gutter, og venter ett nurk i august..
Nr. 5? Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Her er ingen planlagte og venter nå nr 3, så da blir det vel heller ingen planlagte vil jeg tro
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 ATTPÅKLATT!! Ha ha, fader så moro. Vet ikke helt om du husker meg fra Bli Gravid tiden når dere prøvde på attpåklatten Så moro å høre at dere blir ennå en til Ikke heeeelt planlagt her heller, men vi er veldig glade
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Heller ikke planlagt her.. Men begynner å synke inn nå Gleder begynner smått å komme, men samtidig mye redsel også - beskymringer. Men det går seg vel til - er førstegangs.
Maya&Leah*har født* Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Ikke planlagt her heller. Men veldig veldig velkommen ;-) Gleder oss masse til nr 2 kommer. Var litt sjokk de første dagene,men var ikke snakk om å ta abort. Vi ville jo ha et barn til,men hadde ikke planlagt å bli gravide før neste år. Men det gjør da ingenting, da har vi lille babyn vår innen julaften å det er jo bare kos <3
harlekinia Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Hehe venter nr 3. *Kremt* Like lite planlagt som de to første,... Første er 6 år og ble til på p-pilla, andre er nylig fylt 1år og ble til da jeg var litt for sein med å sette ny p-sprøyte (ca 3 uker, haha trodde ikke det var så veldig farlig da de jo advarer mot at det kan ta opp til ett år før man blir gravid igjen...) siste mann kommer i august så det blir bare 16mnd mellom de to siste ingen unnskyldninger hær bortsett fra at det gikk litt for raskt i svingene i en litt for hyggelig stund.. Men alle er med samme far så det har ikke vært noen "krise" når sjokket først hadde lagt seg Men nå blir det sølibat til gubben har vært en tur til "hærre frisøren"
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 14. mai 2009 #12 Skrevet 14. mai 2009 Uplanlagt her også, men denne er også velkommen nå som det likevell skjedde, vi ville ha en til, men ville vente ei god stund før jeg fikk nr 2. Det gikk ikke som planlagt, men gjør jo skjeldent det her i livet
9nah Skrevet 14. mai 2009 #13 Skrevet 14. mai 2009 ikke for å være frekk, men er bare nysjerrgi: hva mener dere med 'ikke planlagt'? hvordan kan man bli overrasket over å bli gravid i dag, med prevansjonsmulighetene som finnes? har dere hatt sex og 'hoppet av i svingen' i det dere da trodde var såkallte sikre perioder? har det gått hull på kondomen? er dere av de som har blitt gravide på p-pillen..? hvis ikke, så må man jo forvente at man KAN bli gravid...`?
alvamamma Skrevet 14. mai 2009 #14 Skrevet 14. mai 2009 Ikke planlagt her heller. Vi tenkte å begynne å prøve mot slutten av året. Har en fra før og dette barnet ser selvsagt og veldig velkomment!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå