Gå til innhold

noen spm og tanker ang KS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time på sykehsuet imorgen tidlig. Lille i magen ligger i seteleie og de vil prøve å snu. Etter å ha snakket med endel og fått litt innblikk i dette ønsker jeg IKKE å prøve snuing med hensyn til barnet. Det er jo ikke bare bare. Jeg kommer til å nekte imorgen om de sier de vil prøve og snu.

Jeg har veldig smalt bekken og ser at en setefødsel kan bli vanskelig også og har tenkt mye frem og tilbake og ønsker ks. dette er ikke noe jeg under naturlige omstendigheter ville ønsket,men etter forrige fødsel som endte med kragebeinsbrudd hos barnet pga det var så trangt ønsker jeg ikke engang å prøve å føde i seteleie. er skikkelig redd for at det blir haste KS.

Noen som vet hvor lenge før termin de tar et ks? Jeg har nå 24 dager igjen til termin..

Håper dere orker å svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt et barn i seteleie. Jeg ville som deg heller ikke prøve å snu, var ingen som prøvde å overtale meg til det heller (Haukeland), Han lå i sete lenge, og gjorde ingen tegn til å snu seg selv. Jeg fikk planlagt ks, pga litt trange bekkenmål i forhold til stor baby,

Jeg har hatt et haste-ks tidligere, et planlagt ks var en fin opplevelse. Ks tas vanligvis 7-10 dager før termin. Jeg fikk dato for ks når jeg var inne på kontroll ca 3 uker før termin.

Jeg går mot et nytt planlagt ks, og gruer meg slettes ikke til det. Tar bare litt lengre tid å komme seg etterpå. Litt vanskelig i forhold til eldre søsken og løfting ol.

Skrevet

Tusen takk for svar mammalure :)

Kanskje du har tid til å fortelle meg litt om hvordan et planlagt ks foregår? Og hva gjorde de på kontrollen? (den jeg skal på imorgen)

måtte du også møte fastende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...