Gå til innhold

flere som føler seg enooormt gravide?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkelige menssmerter, pleier ikke ha det under mensen, husker bare hvordan det kjennes ut pga at jeg hadde det under mensen da jeg var i tenårene....åsså har jeg skikkelig vondt i korsryggen pluss at puppene holder på å sprekke....

har ikm søndag så kan egentlig teste nå men tør ikke.....

er jeg ikke gravid legger jeg meg ner å griner :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette ikke er vanlig for deg,så høres dette lovende ut!!!;=)

Lykke til;=)

Skrevet

Jeg føler og oppfører meg gravid jeg, men har ikke ikm før torsdag neste uke, så burde kanskje jekke meg ned litt ;)

Det høres lovende ut da :) Lykke til :)

Skrevet

Ja jeg.

Jeg har hatt ALLE symptomer, ømme pupper,rar luktesans, stikkinger i livmora........................................................................ helt til i går, da fikk jeg mensen.

Vil ha baby NÅ!!!!!

Skrevet

Ikm 17 mai...kiling/bobling nede på høyre side i magen, mellom lysken og skambenet..inkl. bobling nederst i magen når eg bøye meg eller får press på magen. Ellers..spise litt mer enn vanlig..hehe, så rumling i magen, litt uvøren følelse..som om eg har magesjau..noe eg ikkje har. Tatt test både i går og i dag...i går va ein svaaaaaak svaaaaaak skygge, den i dag hadde "bare" ein svaaak svak skygge..så..hehe...prøver igjen i mårra!!

Men har hatt ein feeling siden el.....blei heilt på tuppa i etterkant faktisk. I allefall når eg fekk litt murring 4 dpo, mer murring 5 dpo, 6 dpo murring og litt stikking, 7 dpo INTENS murring og stikking! Sov nesten ikkje på natta.. 8 dpo....litt bobling..lett stikking...også¨siden e det kun boblinga som dukke sånn sporadisk opp når eg bøye meg, sette meg.

Har mye håp nå...litt for mye kanskje....10 dpo i dag....ska teste igjen i mårå...håpe på sterkere strek så rase eg på apotek og kjøpe digital...

Skrevet

hehe - ja tenk det! jeg føler meg gravid! Enda mannen reiste på jobb mange dager før EL. Har ingen symtomer slik jer har hatt tidliger ( 1 pp og ved de andre graviditetene). Man det rev og slet i egstokkene i 4-5dager etter EL, har ikke kjent noe slikt før;) Å av en eller annen grunn tror jeg at jeg er gravid - HELT sikkert bare for å bli så skuffa neste uke. RART ja - men sånn er det.

Skrevet

Jepp... pleier som du og ikke ha vondt i magen under mensen engang, og no murrer det som bare det...men testene blir bare negative...så ikke veit eg... Hadde no bare ikke alle de symptomene vært der, da kunne eg lagt det til side og ventet....men når de er der, så blir en jo extra nyskjerrig, fordi en merker noe med kroppen som en ikke er vant me.... det må no vel være måte på hvor mye en kan innbille seg og da...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...