Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia håper virkelig at dere kan si hvad dere mener eller om dette er helt normalt...

2.gangs gravid å har aldrig opplevd dette før...

-satt på skolen idag, å følte skikkelig at jeg fikk litt tak i magen liksom(ikke sånn vanlig kynnere)...dette var halv-vondt hvis jeg kan kalle det det..

-så kom jeg hjem lagde mat til hele familien å følte meg ikke bra...begynte å få sånne mageknip, men måtte ikke på do liksom...liknet menssmerter/mageknip...nesten sånn tak, litt vanskelig å forklare ,ganske langt nede i magen! Men har hatt vondt i magen...humm....er bare 30.uker, blir litt beskymret at det er noe på gang (nå har denne magesmerten vart i noen timer)...det er ikke sånn at jeg ligger på sofaen å gråter, men det er ikke noe godt !!

er det noe flere som har opplevd dette eller bør jeg beskymre meg??

tusen takk jenter, håper på noen svar..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg har det egentlig litt sånn nå, men er jo snart 2 uker på overtid. Jeg hadde fulgt med på de - det meste skal være greit, så lenge det ikke er regelmessig, så følg med på klokken. Er du veldig bekymret, så hadde jeg ringt føden og spurt, eller legen i morgen, hvis det roer seg litt utover kvelden.

Håper det ikke er noe på gang!

Skrevet

Ja får håpe at det roer seg....:) får se på klokka :) haha, det hadde jeg ikke tenkt på engang.....takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...