Gå til innhold

Er skikkelig lei meg å frustrert nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortalte ei venninne av meg i dag at jeg er gravid,d skulle jeg aldri gjort...venter nå nr 7...d jeg fikk slengt i trynet va: er du helt idiot,du har vel tenkt til å ta abort? Jeg ble så paff å lei meg at jeg reiste hjem,klarte ikke å si noe...å nå har d haggla inn me meldinger fra andre om hvor dum jeg er å at jeg ikke burde beholde...er så lei meg å bare griner her...ikke støtte å få i fra noen jo,trodde dette var venner av meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vær lei deg , det er hel inviduelt hvor mange barn en ønsker. noen vill ikke ha , og andre vil ha en stor familie, og det får være opp til hver enkelt å bestemme selv...

Skrevet

Uff, det høres ikke ut som så veldig snille venner....Eg synes det er respekt å ha så mange barn eg:) og kan godt tenke meg iallefall 5 selv! Og selv om dine venner ikke har lyst på så mange barn selv, så kan de i det minste vere glad på dine vegne!

(da eg var gravid med D foreslo mamma at eg skulle ta abort. Syns det var veldig vondt at hun ikke kunne glede seg på våre vegne når vi hadde planlagt et barn. Dette er grunnen til at hun ikke skal få vite at eg er gravid før eg er over 12 uker på vei denne gangen).

Å "foreslå" abort synes eg er utrolig dumt og frekt gjort, for det er ingen som har noe med det bortsett fra foreldrene til det kommende barnet. Hev deg over det!

Lykke til:)

Skrevet

Enig med de over, hev deg over det. Bær frem dette barnet med hevet hode og vær STOLT over deg selv!!! Ikke vær lei deg. Dette er ditt valg og det burde dine venner respektere og støtte deg i.

Skrevet

tusen takk skal dere ha,prata me mammaen min om dette i stad å hun sa det samme som dere...jeg skal beholde dette barnet uansett hva di mener,er stolt over å vær gravid å er stolt av å ha et liv inni meg som skal vokse å bli til et flott menneske...skal på ul på mandag å håper å få se et lit hjerte dunke inni der :) skal bare heve hode å la folk mene hva di vil!! Takk for støtten jenter,trengte dette nå...ønsker dere alle lykke til me svangerskap å babyer....klem

Skrevet

Makan til venner.... Som man sier, med venner som det der hvem trenger fiender. Hva kan være grunnen til at de reagerer sånn? Er du ung og har mange tette eller er det sjalusi fra deres kant?? Trist å høre, for man skal føle bare lykke når man er gravid. Så støtt deg til oss her inne til vennene dine ser seg selv i speilet og innser de har behandlet deg dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...