Gå til innhold

Skal på første legetime/UL i morgen (6+0) på gyn på sykehuset - gru-gleder meg!!!


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Hjelp!!! Hååååper jeg får se ett lite hjerte (eller to!) som banker!!!

 

Sist gang jeg var på UL den 05 mars 2009 (var da 12 uker på vei) fant de ikke hjerteslag på noen av fostrene, hadde da tvillinger), så sjokket var stort kan dere tro - merket jo ingenting at noe skulle være galt og hadde massevis av svangerskapssymptomer!

 

Så er litt forbeholden til legeundersøkelsen i morgen, både gruer og gleder meg... Hååååper jeg får se hjerteslag altså. Er da 6+0, så kan jo være tidlig også, men jeg håper som sagt =)

 

Ønsk meg lykke til da jenter... Kommer med en oppdatering når jeg har kommet hjem jeg. Er vel hjemme sånn ved 11 tiden tenker jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til imorga,eg sender deg lykke-støv...Blir spennande å komme heim frå jobb og sjekke kor det har gått med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, blir kjempe spennende å høre hvor det gikk:) Håper du får mer informasjon av ul`en enn jeg gjorde i går:)

 

Stor klem!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye informasjon å få nei - kunne ikke se noe hjerte som banket heller. Det var ihvertfall bare èn fostersekk med ett embryo som målte ca 5 mm tilsvarende uke 5 sa legen. Skal tilbake til ny UL om 10 dager, da vil jeg være 8+0 og håper at alt går bra da =)

 

Egentlig skulle jeg ikke tilbake til ny UL før om 5 uker - men med min utålmodighet ringte jeg opp igjen etter timen og lurte på om jeg kunne bytte time så jeg kunne få UL litt tidligere. Det gikk fint og jeg ble veldig glad da jeg fikk om 14 dager =)

 

Nå er det bare 10 dager igjen - gleder meg til det!!!

 

Hvordan er det med dere andre da jenter? Vært på en tidlig UL eller legetime ennå?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor bra at du fikk time tidligere da:D

Her har jeg legetime om to dager, også ul om en uke. Har hatt to dager opphold som jeg ikke har spottet på, men i dag igjen kom det litt blod. Så vi får se hva som skjer videre. Håper håper det er liv når jeg kommer på neste ul. Er så utrolig forstyrrende å gå å lure på om det er liv eller ikke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra du fikk nye time da, men satte han deg tilbake en hel uke altså? da har du vel fått veldig tidlig positiv graviditetstest??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker en del på dette jeg også - testet jo positivt på dag 24 av syklusen, og vet når jeg hadde EL altså - så merkelige greier, men må bare vente tålmodig i 9 dager til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!

er det virkelig normalt å få UL så tidlig i svangerskapet? jeg fikk beskjed om at det var vanlig å få første UL mellom uke 12 og 19 jeg... og det til tross for at jeg har PCOS og diabetes og fire ganger større sjanse for SA. bør jeg kreve å få UL snart? og hvo henvender jeg meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...