Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt mme (nan) til min sønn fra han var ei uke gammel...samtidig som jeg ammer (mista melka fort med datteren min,og hun ville plutselig ikke ha noe annet så derfor ville jeg "lære" opp lille adrian til å like mme hehe)

Men nå er han snart 5 mnd gammel og jeg bytta over til NAN2 men det virker som om han ikke liker den så godt? Han får bare mellom 1 til 3 flasker pr dag med mme,har han fått over lengre tid,og det har han drukket lett opp,men nå etter jeg begynte med NAN2 så drikker han minimalt og bare tøyser med flaska...

Noen som har opplevd lignende? NAN2 inneholder omega3,vet ikke om NAN1 gjorde det,men kan det være grunnen til at han ikke liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det med min nei, men det er ikke noe i veien for å fortsette å bruke NAN1 fordi om dem er over 4mnd :) så du trenger ikke å bytte.

Skrevet

Eller prøve et annet merke. Jeg personlig og lillemann synes Hipp er bedre på smak enn NAN.

Skrevet

Begge NANene inneholder omega3, men NAN2 inneholder mer jern enn NAN1 fordi de får et økt behov for jern nå som de blir eldre. Vi merka ingen forskjell da vi byttet, jenta mi drikker like mye/lite av begge. Men det er jo også veldig vanlig med litt flaskenekt innimellom etterhvert som de blir eldre, så det kan ikke være det som er årsaken da? Har du prøvd å byttet tilbake, bare for å se om han tuller mindre da?

Skrevet

takk for svar :) da bytter jeg tilbake til NAN1.

for den liker han.

Har aldri prøvd Hipp,men han er fornøyd med NAN1,så føler jeg kan holde meg til det merke :) brukte det til jenta mi og,og alle i familien min har brukt det til sine barn,så jeg er vandt til det merke hehe

Skrevet

nei,har ikke prøvd ¨å bytte tilbake,men skal det. Han har begynt å få grøt på kveldene,så det KAN jo være at han er mett når han får flasken hehe,dumme meg,tenkte jeg ikke på før nå ;) og når han får flaske på dagen så er det fordi vi er ute,og jeg ammer ikke ute,så jeg har alltid med litt melk til han,men jeg ammer jo alltid før vi går,så gjerne han er mett da også når han får flaska...

for ett surrehode jeg er,må jo nesten være grunnen det ja! ;)

Skrevet

hehe, høres kanskje ut som at han bare er mett ja, rett og slett;)

Skrevet

Heisann:D jeg opplevde det samme som deg og det var ikke flaskenekt. Hun er kjempeglad i nan1 men nekter å drikke nan2. Skjønner ikke hva det er for noe, men bytter nok til et annet merke....

Skrevet

Jeg fortsetter med nan1 for min begynte å gulpe veldig med nan2 :) ser flere har samme erfaring. Jeg gir grøt så han får nok jern i gjennom det.

Skrevet

prøvde å gi han nan 2 i mårres,og nope,han vil ikke ha det! og da var han sulten... så fikk han bare pupp.. men nå prøvde jeg å gi han nan1 og gjett hvem som ville ha det da! så det MÅ jo være noe med den nan2 som han ikke liker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...