Gå til innhold

Er så fysen på kveldene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det slik?

Spiser ganske normalt helt til etter middag. Da starter jeg med å gå i skapene og kaster i meg alt jeg kommer over som smaker godt. Vi har ofte godteri og is, så det betyr at jeg spiser en del sånt. Har ikke klart å stoppe dette denne gang.

Til vanlig spiser jeg krom for å kontrollere søtsuget. Men det kan jeg vel ikke spise nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker ang krom-tillegg, men hadde nok ikke tatt det. Siden du er i 3.tri så er det jo ikke så lenge igjen :)

Hvis det er noen trøst, så har jeg hatt det slik hele svangerskapet. Jeg fyser hele dagen.. kan spise i ett fra jeg står opp egentlig. Spiser gjerne 4 skiver til frokost, frukt, og ligger det en sjokobit her, så tar jeg den. Så trenger jeg ikke å spise noe før 13,men da tar jeg gjerne 3 skiver (kunne sikkert spist 6, men da skal jeg jo snart i gang med å forberede middag) - også er det middag da, og gjerne noe tyggbart etter det. Har gått opp nesten 20kg :/ - er i gang med 2. uke på overtid.

Skrevet

Jeg og! Har kjøpt inn hauger med melon og ananas som jeg spiser av, og så drikker jeg kakao for å stoppe søtsuget litt. Synes det hjelper litt i alle fall! :)

Skrevet

Hehe.. Ble så inspirert av hun som var hekta på vannmeon så jeg kjøpte en halv.. Skar den opp i terninger og har hatt den stående i en boks i kjøleskapet.. Nyyydelig! Tror jeg har spist nærmere en halv melon i kveld;) Men er jo mest vann da;)

Kanskje jeg må gjøre det samme med ananas...

Skrevet

Det var faktisk meg det. Men den neste jeg kjøpte var ikke like moden og like god, så den ligger urørt i kjøleskapet.

Har kjøpt ananas også, men venter på at den skal bli litt mer moden.

Må vel ta en tur ut å shoppe litt frukt tenker jeg. Kanskje det hjelper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...