alvesol:) Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har lenge v'rt paget med sterke pms plager. spesielt etter at jeg fikk barn. Dette har jeg klart å leve med, men i de 2 siste gangen har det skjedd forferdelig ting som har gått ut over alle. Jeg har klart å dra i vekk fra mannen min , ser svart på alt, deprimert og tilegg vært utro 2 ganger i løpet av 4 mnd. Helt vanvittig. Har skjønt i ettterkant at disse pems plagene har vært så stormende , at jeg ikke har hatt rot i virkeligheten når jeg er i den tilstanden jeg kommer i når hormonene løper løpsk. Jeg plages voldsomt og mye gammel "grums kommer opp" Jeg blir emosjonell følsom. Kan si mye rart og føler meg "GAL" HAr tatt mitt problem på alvor og vært hos lege. Fått yasmin p piller som kan hjelep på å redusere hormonene. Bruker i tilleg nattlysolje, og bvitaminer. Skal gå til akupunkter i tilegg. Flere som har det helt jævli i pms tiden?
Little Dreamer Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Ja.Jeg blir urasjonell og skikkelig dyster.I tillegg så blir jeg så trøtt at jeg ikke fungerer. Dette har blitt værre etter at jeg fikk barn. Går å venter på svar fra prøver for å se hva det skyldes...Hormoner er et noe dritt. Hjelper det med behandlingen du får?
alvesol:) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 skal starte hos en hormonakupunktur i neste uke, gleder meg til å starte. Hun kjenner til pms plager.
Little Dreamer Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Lykke til med det. Er det noe legen har anbefalt eller har du funnet det på egenhånd?Er kjempe spent på om det hjelper...Gi lyd når du er i gang og fortell hvordan det går og sånt...hvis du vil da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå