Gå til innhold

Erfaring med croozer sykkelvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med disse sykkelvognene, på godt og vondt? Vurderer å kjøpe en...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har croozer sykkelvogn og er veldig fornøyd!har så langt bare en sønn, men kjøpte vogna der det er plass til to barn. den er veldig romslig og så har den mye plass til evt bagasrje bak ryggstøene til barna,noe som er veldig praktisk.pluss at man får med to "fester" eller hva jeg skal kalle det, slik at du og mannen din kan ha en hver på syklene deres, slik at dere kan bytte på å dra vogna uten å måtte demontere hele "festet". VELDIG praktisk, for når han bringer til bhg, lar han vogna stå til jeg kommer og henter, så kan jeg og mini sykle hjem med min sykkel...

Vi kjøpte en sånn vogn på OBS! for 2000kr, så en akkurat lik en på XXL til 3990kr..!

en veldig fin investering!

Skrevet

vi kjøpte vår i fjor vår. Kjempefornøyd. Akkurat passe stor og praktisk med romslig bagasjeplass. Barna våre er 3 og 4 år gamle og den er heller ikke så avskrekkende tung å dra på.

Skrevet

Takker for svar. Flere?

Skrevet

Ja, vi er kjempefornøyd:) Har den doble, og guttene mine på 1 og 3 år elsker å trille eller sykle med den:) Den er kjempelett å håndtere, og det kommer med to forskjellige hjul du kan sette på for å bruke den som vogn.

Jeg syklet i morrest i barnehagen med største i den:) Ja, og det er stort "bagasjerom", så du kan fint sykle til butikken og handle 3-4 handlenett og få med hjem. Den er dyr, ca 3.500,- men det er kvalitet hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...