Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir sånn urolig jeg da selvfølgelig, nå har han sparket veldig lite på et par dager igjen, og det er så slitsomt, venter jo på og få et spark, men det skjer ikke noe, var og fikk høre hjerterytmen i går og den var fin, så de mente at han bare ligger med bena inn mot ryggen og at det er litt vanskelig og kjenne det, men altså jeg har kjent han kjempe godt hverdag ganske lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt på vei er du da?

Skrevet

Husk at du ikke skal kjenne daglige spark før uke 25.Han har jo ennå en god del plass.Han har helt sikkert lagt seg så han sparker innover:)Du har jo hørt hjertelyden at den er fin:)

Prøv å drikk noe kaldt og søtt og dult litt i magen:)

Skrevet

Nå har jeg kjent han daglig siden uke 20 nesten da, så jeg blir litt nervøs, men det hører jo med:-p

Drakk litt sterk saft, så får man se om det blir noe fart:)

Skrevet

Mønsteret endrer seg litt når de er der de er.Husk at de sover 90% av tiden sin nå:)Om ikke alt hadde vært bra hadde ikke hjertelyden vært god heller.Prøv å slapp av og legg deg ned og prøv å få kontakt med den lille prinsen din.Vips sparker han til;)

Skrevet

Han som bodde i magen min sist jeg gikk gravid var en kjempe rolig baby - såvidt jeg kjente han. Men det viste seg at han låå sparket inn mot ryggen min en god stund. Også er jeg litt stor av str så han hadde god plass tenker jeg..

Skrevet

takk for svar:)

Han sparket masse igjen i går, og har kjent han godt i dag, så han slapper nok bare av, rart at de har sitt eget mønster inni der:)

• 2 uker senere...
Skrevet

vet akkurat hvoran du har det. Selv begynte jeg å kjenne liv i uke 14 denne gangen. Er nå i uke 17, og har kjent lite de siste dagene. Og jeg blir også nervøs med det samme. Jeg har mistet et par før vi fikk vår første, så tankene faller hele tiden dit. Og det er ingen god følelse.

Men som alle sier...er nok bra. Og så lenge hjerterytmen er er, er det jo liv. Og husk at de ligger godt og polstret inni magen.

Klem

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat likt den siste uken. Er nå 22+6 og kjenner som regel gode spark hver dag... bortsett fra for et par dager siden. Jeg drakk søtt og "dultet" på magen, men det var ytterst lite liv å kjenne. Men, så plutselig begynte han å sparke hardt og mye igjen - og jeg kunne slappe av! I samme periode har jeg vokst mye; magen har blitt merkbart større på få dager, - og har det kanskje en sammenheng??? Vet ikke, men husker fra de andre gangene med barn i magen at det er perioder som er roligere enn andre, og at det beste er å forsøke å slappe av... (vet det er lettere sagt enn gjort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...