Gå til innhold

Hvilke serier laster dere ned fra nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av oss småkriminelle og gravide må jo få den første tiden til å gå.

Den siste serien jeg lastet ned var TRUE BOOD, en litt spesiell men underholdende serie.

Hvilke serier anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min laster ned alle sesongene av 24 så vi holder på å se de.

Skrevet

Jeg har et lite lager av episoder som jeg kan se når jeg har lyst. :)

Jeg foretrekker CSI Las Vegas, CSI New York, CSI Miami, Grey's anatomy, Private practice og House. Har foreløpig lastet ned alle episodene som er sendt i USA og har derfor masse å glede meg til :)

Skrevet

Lost, The third Watch, OZ og Judging Amy er mine favoritter. Men er så dritt at det tar lang tid å laste ned.

Skrevet

Dollhouse

Heroes

Pushing Daisies

6 feet Under

Skrevet

Dexter, The L word, 30 rock.. The L word er jeg litt lei av, men 30 rock er hysterisk morsomt! Anbefales på det sterkeste. Dexter spilles av selveste Michael C. Hall fra 6 feet under, og han er en god del kjekkere i Dexter altså ;) Spiller psyko-/sosiopatisk seriemorder, MEN dreper kun de gode. Artig den også, ikke ekkel egentlig, men spennende.

Skrevet

Dexter, Lost, Galactica (eller noe sånt-sambos science fiction;) og Greys :)

Skrevet

Dexter, The L word, 30 rock.. The L word er jeg litt lei av, men 30 rock er hysterisk morsomt! Anbefales på det sterkeste. Dexter spilles av selveste Michael C. Hall fra 6 feet under, og han er en god del kjekkere i Dexter altså ;) Spiller psyko-/sosiopatisk seriemorder, MEN dreper kun de gode. Artig den også, ikke ekkel egentlig, men spennende.

Skrevet

Dexter (veldig kul anderledes serie som hun over her sier (men hun mener han kun dreper de ONDE ;)), The shield, The wire (første sesong var innmari moro og verdt å se), Sopranos..

Skrevet

True Blood (bare en måned til sesongstart!:D)

House

Dexter

Skrevet

Hahaha, selvfølgelig dreper han bare de onde ja! Skrev feil der gitt. :D

Skrevet

Laster bare ned Gossip Girl for øyeblikket.

Skrevet

Greys Anatomy

Ugly Betty

Desperate Housewives

One Tree Hill

Private Practice

Chuck

Gossip Girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...