Gå til innhold

Spm angående underbukser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål, men altså: Sønnen min er ganske stor for alderen. Han er på vei ut av størrelse 92. Og er 20 mnd gammel. Jeg lurer på finnes det ikke bodyer i større størrelser enn 92? Jeg sliter så med å finne dem... Og skal jeg begynne å kjøpe underbukser og t-skjorter da? Jeg synes liksom det er så mye mer praktisk med bodyer, for med underbukse og t-skjorte tenker jeg at det kommer til å glipe på midten:)

 

Hilsen undrende førstegangsmor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jenta 2 1/2 år og bruker fortsatt bodyer. Synes det er supert til hun slutter med bleier. Har kjøpt bodyer i str. 98 på Name it + cubus. Mener spar kjøp også har.

Skrevet

Mener Spar Kjøp har opp til 110cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...